(RE) BRANDING

Rebranding
Rebrandingul este un proces de revitalizare în viaţa unui brand. Acesta reprezintă schimbarea de nume, logo, slogan, culori, imagine, design etc., cu scopul de a dezvolta o identitate nouă, diferită faţă de ceea ce cunoşteau investitorii, concurenţa sau consumatorii.  Aceste schimbări au ca scop îmbunătăţirea imaginii, câştigarea de noi clienţi. Rebranduirea se realizează atunci când imaginea brandului este monotonă, competiţia câştigă teren, iar compania nu mai atrage atenţia publicului ţintă. Un rebranding se impune, nu este o modă, mai ales atunci când publicul ţintă şi piaţa o cer.

Grafica de produs
În cadrul Departamentului de Creaţie, dezvoltăm şi creăm grafica de produs. Suntem deschişi la orice idee a clientului nostru, realizând un design pentru orice proiect, folosind viziunea şi experienţa graficienilor noştri.
Realizăm machetele, simulările şi fişierele pentru producţie specifice fiecărui produs.

Stationary set – mock ups
Mock-up-urile reprezintă o reproducere full-size a unui model sau a unui produs. Acestea se realizează pe căni, tricouri, pungi de cadou, pixuri, ambalaje produse etc.
Pentru a fi în continuă comunicare cu clienţii noştri şi pentru ca orice grafică de produs să fie cu succes realizăm mock-up-uri cu ajutorul cărora clienţii noştri pot să facă diferenţa în bine a schimbărilor.