Servicii PR

Relaţiile publice reprezintă funcţia managerială distinctă care ajută la stabilirea şi menţinerea unor limite reciproce de comunicare, la acceptarea reciprocă şi la cooperarea dintre o organizaţie şi publicul ei. Implică managementul problemelor, ajutându-i pe manageri să fie informaţi asupra opiniei publice şi să răspundă cererilor opiniei publice, defineşte şi accentuează obligaţiile managerilor de a anticipa tendinţele mediului, foloseşte ca principale instrumente de lucru cercetarea şi comunicarea bazate pe principii etice.
Servicii PR de bază:
•   Relaţiile cu mass-media. Relaţia cu mass-media este concepută în aşa fel încât să sprijine efortul de comunicare cu publicul ţintă.  Ne concentrăm asupra acelor canalelor de comunicare (TV, panotaj stradal, radio, presă scrisă, online media) cu rating-ul pe audienţă cel mai ridicat.
•   Monitorizarea şi analiza media. Monitorizăm şi analizăm imaginea clienţilor, pentru a evalua conţinutul şi calitatea referinţelor din media.
•   Strategii de PR corporatiste. Prin agilitate şi creativitate creăm un plan complex al comunicării, care se identifică cu obiectivele de marketing ale clienţilor. Ne ocupăm de evoluţia activităţii companiei, opţiunile de ansamblu pe segmentul targetat, principiile şi normele ce o călăuzesc, precum şi acţiunile concrete prin care se asigură valorificarea potenţialului companiei având ca rezultat direct o creştere a cifrei de afaceri anuale şi de asemenea creşterea capitalului de imagine pozitiv al companiei pe piaţă.
•   Comunicate de presă. Comunicatul de presă este un text obişnuit prin care se transmit informaţii către mass-media. Este un anunţ sau un document transmis oficial de către o organizatie  sau de către o persoană care vrea să transmită o informaţie legată de un eveniment propus, o idee, o situaţie, o informaţie care poate interesa populaţia. Beneficiem de copy-writeri care pot scrie şi lansa comunicate de presă adecvate nevoilor clienţilor noştri.
•   Questions&Answers (Q&A) corporatist. Concepem posibile seturi de întrebări şi răspunsuri necesare ununi management al comunicării coordonate şi organizate în diferite situaţii (conferinţe de presă, evenimente, comunicare internă).
•   Conferinţe de presă: Creăm şi implementăm concepte care generează evenimente cu potenţial de ştiri, pentru a obţine vizibilitate maximă în media/presă.
•   Evenimente – Concepţie şi producţie – Logistică/Implementare/Relaţii cu presa: Organizăm o gamă variată de evenimente: inaugurări şi deschideri, conferinţe, lansări de produse, evenimente de tip porţi-deschise. Ne ocupăm de întreg demersul, de la conceperea evenimentului până la planificarea şi structurarea acestuia. Accesul pe care-l oferim clienţilor noştri în presă şi la invitaţii VIP reprezintă atuul nostru.
•   Plasare media – Concepţie şi producţie – distribuţie/plasare: Aceasta înseamnă publicitate sau campanii publicitare făcute prin intermediul articolelor din presa scrisă, a reportajelor de televiziune, a ştirilor online, a scrisorilor către redactori şi a altor mijloace tip tv şi internet.
•   Advertising – Concepţie şi producţie – distribuţie/plasare: Advertising-ul este mediatizarea făcută prin publicitate sau orice alt del de promovare publicitară.
•   Strategii – Evenimente şi campanii: Ne referim la dezvoltarea unor strategii complete (concept, logistică etc.) legate de activităţi PR şi campanii.
•   Prezentări de companii: Schiţăm şi concepem materiale publicitare, inclusiv copywriting şi producţie.

Comunicate de presă
Comunicatul de presă este un text obişnuit prin care se transmit informaţii către media. Este un anunţ sau un document transmis oficial de către o organizaţie  sau de către o persoană care vrea să transmită o informaţie legată de un eveniment propus, o idee, o situaţie, o informaţie care poate interesa populaţia. Comunicatele de presă sunt de diferite forme.
Astfel, există:
După criteriul luării deciziei:
•   Comunicate de informare (informaţii legate de un eveniment)
•   Comunicat de tip persuasiv
După continut:
•   Comunicatul invitaţie
•   Comunicatul de reamintire
•   Comunicatul anunţ
•   Comunicatul statistic
•   Comunicatul de informare
•   Comunicatul politic
•   Comunicatul oficial
Beneficiem de copy-writeri care pot scrie şi lansa comunicate de presă adecvate nevoilor clienţilor noştri.

Articole publicitare/Advertoriale
Articolele publicitare/Advertoriale sunt un mix între publicitate şi jurnalism. Scopul direct al acestor articole publicitate este stimularea dorinţelor clienţilor potenţiali şi formarea asociaţiilor pozitive în legătură cu evenimentul / serviciul / produsul – promovat. Colaborăm cu cei mai buni profesionişti pentru realizarea unui articol publicitar de excelenţă.

Content în limba engleză şi germană
Lucrăm cu cei mai buni content writeri pentru a asigura o traducere cât mai profesională atât în limba engleză cât şi în germană.