MEDIA SELLING

Media selling reprezintă negocierea şi vanzarea spaţiului publicitar.
Oferim servicii specializate de planificare şi vanzare media. Analizăm date, statistici media, trenduri sociale, obiceiuri de consum şi pe această bază extragem insight-uri relevante în comunicare, pe care le utilizăm în dezvoltarea strategiei.
Planificăm în aşa fel încât să răspundem nevoilor targetului şi pentru a maximiza rezultatele companiei, astfel încât veţi obţine costuri reduse pentru orice canal media existent.
Panotaj
Oferim servicii full-service de panotaj stradal în cele mai bune zone, astfel încât să deveniţi cât mai vizibili pe piaţă în cel mai scurt timp.
Online Campaigns
Publicitatea online foloseşte internetul pentru a livra mesaje de marketing consumatorilor. Aceasta include e-mail marketing, motoarele de căutare, social media etc.
Avantajele acesteia sunt atingerea targetului ţintă (zonă geografică, sex, vârstă), posibilitatea de a interacţiona dinamic cu potenţialul client. Piaţa online este în continuă creştere şi a ajuns să fie un beneficiu major în crearea de publicitate online.
Print
Realizăm materiale tipografice de cea mai bună calitate. Oferim servicii de tipărire şi printare, la cele mai înalte standarde, astfel încât putem să le oferim clienţilor noştri o calitate ireproşabilă a produselor.

Radio&TV
Executăm concepte creative pentru campaniile de publicitate, asigurăm inclusiv voice-over.
Folosindu-ne de Media Selling, putem să vă asigurăm spaţiu de publicitate radio şi tv, la cele mai bune preţuri.

În calitate de deținător de spațiu publicitar (OOH) și „Departament externalizat de vanzari” ale diferitelor societății comerciale și Institutii de presa din Romania, va putem oferi spațiu publicitar la cele mai mici preturi.

Oferim servicii integrate pentru clientii noștri: concept grafic/ creație publicitara, DTP, spoturi audio / video, producție publicitara (presa digitala / rotativa offset).

Pentru fiecare contract reinoit clientii noștri primesc intre 3 – 20% în spațiu publicitar ca și „valoare de rebate”, în funcție de canalul media ales de promovare și valoarea totala a contractului.