MARKETING ONLINE

Marketingul online înseamnă plasarea afacerii pe internet pentru a fi accesibil milioanelor de utilizatori, astfel încât site-ul web, respectiv pagina administrată, să devină o unealtă puternică, care să maximizeze vânzările și potențialul afacerii.
Marketingul online înseamnă mai mult decât publicitate pe internet, aceasta include comunicarea cu clienții, promovarea afacerii sau al produsului pe internet, mentenanța frecventă a site-ului, a paginii, respectiv al blogului cu conținut proaspăt, informații folositoare clienților targetați.
Activități de marketing online:
Web-site marketing: Realizarea unui web-site cât și întreținerea și dezvoltarea lui.
Search-marketing prin promovarea SEO (Search Engine Optimization) – optimizarea motoarelor de căutare.
E-mail marketing: construirea unei relații prin news-letter cu vizitatorii/clienții targetați în funcție de sex, vârsta.
Social-media marketing: construirea unei relații foarte strânse intre companie și client prin administrarea unei pagini oficiale de Facebook, Twitter, blog, inclusiv dezvoltarea paginii și mentenanța ei prin informații zilnice folositoare clienților targetați.
Publicitatea online se efectuează prin realizarea de campanii virale, inclusiv realizarea bannerelor de către cei mai buni graficieni în domeniu.

Baza de date targetată
Baza de date targetată este o formă de marketing direct, folosind baza de date de clienți/potențiali clienți pentru a genera comunicări personalizate, în scopul de a promova compania dumneavoastră. Alegem clienții în funcție de dorințele companiei dumneavoastră, aceasta se realizează în funcție de locație, vârsta, sex.
Aceasta reprezintă cel mai mare atuu în marketingul online. Crearea și menținerea unei baze de date garantează apropierea și fidelizarea clientului.

Newsletter (e-mail marketing)

Companiile/organizațiile folosesc newsletter-ul pentru a transmite informații publicului țintă. Este un excelent instrument de loializare și modul ideal de a informa clienții/potențialii clienți în legătură cu orice noutate a companiei. Fiecare newsletter care promovează un produs nou are nevoie de o prezentare care să stârnească interesul cumpărătorului. Mistraz Consultantă oferă servicii de newsletter profesionale și de încredere, folosind baza de date reale, acestea putând fi targetate după regiune, profil, sex, vârstă.