CRM

Managementul relațiilor cu clienții

Customer relationship management – Managementul relațiilor cu clienții
Managementul relațiilor cu clienții reprezintă un parteneriat pe termen lung împreună cu clientul, o strategie de cunoaștere și de dezvoltare a nevoilor sale în diferite etape ale gestionării relației cu acesta.
CRM desemnează stabilirea, menținerea, dezvoltarea și optimizarea relațiilor între organizație și clienții săi.
Beneficiile unei strategii de CRM – cunoașterea clienților și creșterea calității suportului oferit acestora, aceasta se realizează prin satisfacerea clienților, fidelizarea lor și entuziasmul lor care poate fi determinat prin oferte personalizate, ca de exemplu: valoare de “rebate” la reinoirea contractului, refacerea machetelor la o anumita perioada (minim de 2 x pe an), sesiuni de coaching intern pentru angajați companiei pe diverse teme, consultanta de specialitate în toate domeniile în care Agenția Mistraz activează (ex.: mediabuying în vederea demarări unei campanii de promovare – pe breef- ul acceptat sau livrat de către Client).
Implementarea unei strategii de CRM are ca scop: mentenanța actualilor clienți din portofoliul companiei și identificarea clienților/viitorilor clienți, atragerea acestora prin oferte personalizate, deoarece clienții fideli reprezintă cel mai puternic avantaj competitiv al unei companii.
Managementul relației cu clienții este un instrument vital pentru orice companie modernă, iar Mistraz Consultanță vă pune la dispoziție servicii de management pentru a vă ajuta să aveți o perspectivă clară asupra clienților dumneavoastră și să descoperim care sunt nevoile și dorințele lor.
Seminarii externe
Seminarul este un eveniment de scurtă durată (2-4 ore) în care sunt dezbătute diverse teme și subiecte. Seminarul reunește un grup relativ restrâns de participanți, de obicei grupul fiind format din oameni cu experiență în domeniul care este abordat și sunt rugați să se implice în discuție.
Mistraz Consultanță organizează seminarii externe pentru orice companie doritoare, cele mai căutate teme sunt cele legate de marketing (on-line) și managementul afacerilor economice.

CRM în B2B Marketing
Business to business sau B2B marketing se referă la acțiunile specifice marketingului, vorbind aici atât de bunuri materiale cât și de servicii din cadrul activității desfășurate de către întreprinderile care își vând produsele sau serviciile altor întreprinderi sau organizații.
Când vine vorba de managementul relațiilor cu clienții, lumea business to business (B2B) are motive întemeiate să se simtă neglijată. Să nu uităm că CRM este un concept cu rădăcinile sale în sectorul B2B, destinate reținerii și fidelizării clienților.
Îți este permis să urmărești fiecare activitate de vânzare sau interacțiune cu clienții sau potențialii clienți.
Cu ajutorul nostru vei putea să urmărești beneficiile precum:
– creșterea vânzărilor
– creșterea productivității angajaților prin automatizarea activităților repetitive de marketing
– îmbunătățirea relațiilor cu clienții, prin creșterea calității răspunsurilor la solicitările acestora și reducerea timpului de răspuns.